6/11/2011

M.

Mám ráda ten byt. Mám ráda všechny flašky od piva a plný popelník i ústřižek Margotiných vlasů na stole. A mrazák s banánovou zmrzlinou od jejího přítele a dva tisíce plakátů na stěně ( teda na všech stěnách ). Jo a tu sedačku.
Kromě cizích bytů mám nejradši i cizí šatník. Košile samozřejmě není moje, ale její.

Objevila jsem k Rill Rill klip, konečně.

10 komentářů:

  1. Šárka: no, je z ledna, ale já ho objevila až teď :D opravuju

    OdpovědětVymazat
  2. babička má koženou sedačku a já se na ni v létě vždycky přilepím .. kvůli tomu ji nemám ráda..
    ale tobě sezení na ní svědčí.
    seš nádherně nádherná

    OdpovědětVymazat
  3. ty máš vždy tak nehorázne super fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. chapu tvoje nadšeni pro jiny byty , ted skvělich lidi! :D:))
    krasna jsi!

    OdpovědětVymazat
  5. Júj, ale ten klip je famózny! Thx za nedeľnú inšpiráciu!

    OdpovědětVymazat