5/29/2011

The Kids Are All Right

Našly jsme si LA koutek ( s nápisem potraviny, ale nám i tak nám to připadalo jako dostatečná napodobenina LA koutků ) a koupily si u vietnamců prstýnky, protože to bylo to nejkýčovitější, co jsme kdy viděly ( a vůbec, celou naši čínskou stuff vidíte úplně dole :D).
Nechtějte mě vidět, jak jsem zkoušela tenhle její výraz.

29 komentářů:

  1. ten náhrdelník by som ti rada šlohla :D je super
    a ty vyzeráš dosť nevinne čiže ten výraz na prvej foto musel byť vtipný :D

    OdpovědětVymazat
  2. vellouši,jseš suprová..
    a misha taky..

    strašně se mi líbí ta sedící fotka!!

    OdpovědětVymazat
  3. fotka s bublinou je moje favoritka! mua...žeru tě

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju... děkujeme. všem :)

    Patty: zabila bych tě, je můj nejoblíbenější! :D ale děkuju.. děkujeme

    Misha: sakra, nemůžu najít ten prstýnek s kytkou :(

    OdpovědětVymazat
  5. na ty treti fotce to vypada, jako kdyby na vas uz volali benga
    a ty prstynky jsou v poho nahodou :D

    OdpovědětVymazat
  6. Šárka: je to možný, rozsypali jsem na zem ty jejich bonbony :D

    OdpovědětVymazat
  7. vy ste mali krásne miesto na fotenie !
    a ty si super kráska *

    OdpovědětVymazat
  8. Sakra tak to sou nejlepší fotky! to cígo zašlápnutý :D:D

    OdpovědětVymazat
  9. čo dodať, kúlove ste. a ružové orbitky, tie najviac :)

    OdpovědětVymazat
  10. radotín! ta fotka s converse botou a zašlápnutým pink elefantem je super;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ha...to mě pobavilo, hezká fotodokumentace ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Znovu děkuju za komentáře a vůbec :)

    Nga: to už všichni jezdí do radotína? :D btw, ty taky kouříš elefantky? jsou hnusný, ale dobrý na focení :D

    Klára: jeden ze dvou lidí ( plus já )co používá tohle slovo, hezký :)

    OdpovědětVymazat
  13. ta s tou žvejkou je dokonalá!:)

    authenticwear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Hola Chica,
    Just came across your blog and I’d like to invite you to take part at my Giveaway (A Lomography Panorama Camera, the Sprocket Rocket).
    Mimi

    Click here to take part

    OdpovědětVymazat
  15. ty máš vždy také dokonalé fotky.ách! závisť

    OdpovědětVymazat
  16. :D ty prstynky jsou vtipny, takovy jsem nosila, kdyz mi bylo tak 5 let :D

    OdpovědětVymazat
  17. Si vrchol roztomilosti!!:)
    krásný oblečení
    krásný doplňky
    krásnej blog! hned se přidávám:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. sakra až teď jsem si všimla tý puntíkatý podprsenky, vrauuu, sedmnáctko :))

    OdpovědětVymazat
  19. Fascinující ! Jsi tak originální a svá ! :)

    OdpovědětVymazat