3/09/2011

What i did last week

Ahoj, říkají mi Vell a nemám vlasy.

25 komentářů:

  1. co prosim? nerozumim, chci foto! :D myslela sem ze se jdes obarvit..

    OdpovědětVymazat
  2. děláš si srandu?? ty kazisvěte! já myslela, že budou černý a oni žádný, jo?! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Adela: obarvila jsem se a trošku (hodně) si ostříhala ofinu :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak uka! ja du pristi tejden se konecne obarvit,ale doma si to radsi delat nebudu to by to moc dobre nedopadlo se mnou :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Vell, doufám, že se brzy ukážeš s vlasy nebo bez nich, těším se! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Adél, to moje dopadlo katastrofálně, ofinu mám ,,promelírovanou"! :D

    OdpovědětVymazat
  7. to určitě. tobě by slušela i pleška prosimtě! No ja sem zvedava na svoji kebuli..

    OdpovědětVymazat
  8. Vell , jsi skvělá , úžasná !
    schodnu se se všma chci fotku !

    OdpovědětVymazat
  9. ne ne ne....že ne?...

    authenticwear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. oh nice :-)
    And really really great blog, I simply love it, so now I am of course following you. And I would really appreciate if you would take a look at my blog.

    xx

    OdpovědětVymazat
  11. to za mam sovi oblicej je v tvym pripade asi fajn co.

    OdpovědětVymazat
  12. Avånt Garde: poslední dobou říkám místo pěkné ,,soví". úplně blbě jsem se vyjádřila.

    OdpovědětVymazat
  13. budeš boží i plešatá,takže se rychle pochlub!!

    OdpovědětVymazat