3/01/2011

I see you from the sky and I wonder how long it will take me to get home

Mám obrovskou úchylku na pokoj mojí babičky (ze kterého je teď můj pokoj) a ještě větší na pokoje mých prababiček. Všechny věci jedné z mojí rozsáhlé sbírky prababiček se i s prababičkou přestěhovaly, pokoj se překopal do anglicko-babičkovského stylu, takže ty dva dny, kdy jsem to tam okupovala, jsem žila v interiérové extázi.
a třetí jednou bude moje :)

31 komentářů:

  1. juuu. Tvoju úchylku s láskou zdieľam .)

    OdpovědětVymazat
  2. Adell: jsem bestie na facebooku a teď už i blogově?!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. a interierova extaze to vskutku je!!! tyto fotky musi nutne vyjit v nejakem interier / lifestyle / nevim co casopise!!!

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo ten gramofon!? nádhera, celej interiér se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  5. och to je dokonale! zamilovala jsem se do toho gramofonoveho prehravace!

    OdpovědětVymazat
  6. Adell: to není můj pokoj, to je jakoby obývák mýho strejdy, protože tam teď bydlí prababička :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vážně krásný pokoj!)) Úplně chápu tvou interiérovou extázi :).

    OdpovědětVymazat
  8. ja milujem takéto veci!! lenže moja starká a mama boli ženy praktickéo a všetko nepotrebné vyhádzali, takže doma nič nemáme

    OdpovědětVymazat
  9. To je prekrásny pokoj, také mám moc rada :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten kufřík s tím gramofonem. jsme unešená. Tam chci taky bydlet!

    OdpovědětVymazat
  11. milujem takéto retro veci. Krásne je to :)

    J.

    OdpovědětVymazat
  12. To je krása! Anglickou-babičkovský styl zní vražedně :)

    OdpovědětVymazat
  13. to je krása..! Taky ráda okupuju pokoj babičky a nebo starých tetiček :)

    OdpovědětVymazat
  14. Zuss: starý tetičky jsem ještě neokupovala, to musim vyzkoušet

    OdpovědětVymazat