5/22/2010

Grey jersey, red lips and strange feels

Chci být plnoletá. Proč? Chci si obarvit vlasy bez toho, abych musela něco dlouze vysvětlovat. Chci jít na koncert Aerosmith. A kdyby se našel někdo ochotný, kdo by za mě ty dva tisíce zaplatil... zlobit se nebudu :)

Mamka si myslí, že tahle fotka je trochu... erotická. Já to beru jako kompliment :)

9 komentářů:

  1. mne sa nezdá až taká erotická..ale no,mamina:)

    veď neboj,raz budeš mať 18:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně taky ne, možná provokativní, ale erotická? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nice blog! I like your taste!

    I'm a fashion photographer.
    visit to see my archive on my blog
    you might love them!!

    http://streetfsn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Gorgeous photo, and i want to go to some concerts too!.
    great blog!
    +

    OdpovědětVymazat
  5. mám výhodu že s vlasama si můžu dělat co chci...co takhle najít si brigádu ? pak nikoho o peníze prosit nemůsíš..super pocit..:)

    OdpovědětVymazat
  6. Yay, taky se nemůžu dočkat....nemám sice tyhle problémy ani teď, ale stejně si myslím, že za těch pár měsíců mi bude o něco líp. =) Už jenom třeba kvůli řidičáku...=)

    OdpovědětVymazat
  7. Veronica: Ještě mi nebylo ani 15, tudíž to s brigádou vidím černě. Už jsem se poohlížela, ale zase... ten věk..!

    OdpovědětVymazat
  8. Thanks, it ought seem like a vintage photo ;)

    OdpovědětVymazat